5 Eylül 2011 Pazartesi

En iyi tango eğitmenleri evinizde!

Dans tutkunları ve tango severler için yepyeni bir set müzik marketlerdeki yerini aldı. CD ve DVD'den oluşan "La Leçon De Tango" ile en iyi tango eğitmenleri evinize geliyor. Albümün CD kısmındaki 20 şarkı ile tangoya giriş yapacak, ardından eğitmenler yardımıyla tangoyu öğreneceksiniz.

İki saate yakın eğitim DVD'si içeren "La Leçon De Tango", her yaştan ve her seviyeden tango öğrenmek isteyen dans tutkunlarının adımlarını mükemmelleştirecek. DVD'de; en yetenekli tango eğitmenleri Javier Castello, Andréa Paula ve Ardito Coma ile adım adım tango derslerini içeren derslere ek olarak ayrıca, tangonun tarihi ve dans ekolüne girişi de öğrenmiş olacaksınız. Adım adım tangonun tüm inceliklerinin izleyenlerin kolay anlayabileceği şekilde gösterildiği DVD'de, bölümlendirilmiş menü sayesinde tangoya en baştan başlayabileceğiniz gibi, adımların farklı bölümlerine de ağırlık verebileceksiniz.


www.ttnetmuzik.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder