9 Ocak 2012 Pazartesi

Aydan Kaya "Adım Adım" geldi!

Güçlü sesi ve kendine özgü yorumuyla, 2003 yılında gerçekleşen "Popstar" yarışmasında tanıdığımız ve kısa sürede dikkat çeken Aydan Kaya, geçtiğimiz günlerde yeni albümü "Adım Adım"ı müzikseverlerle buluşturdu.

Geçtiğimiz yıllarda seslendirdiği "Avuçlarım Kanıyor" şarkısının da yer aldığı albümde, Levent Yüksel yorumuyla dinlediğimiz "Zalim", Aydan Kaya'nın yorumuyla tekrar hayat buluyor. Deniz Erten, Fettah Can, Özgür Buldum gibi söz yazarı ve bestecilerle çalışan Aydan Kaya, albümün çıkış şarkısı olarak Soner Sarıkabadayı imzalı "Çıra"yı seçti. Albümün sürprizi ise dünyaca ünlü sanatçı Chris De Burgh. İngiltere'de sanatçıyla bir araya gelen ve "Footsteps" şarkısında düet yapan güçlü yorumcu, aynı zamanda şarkının sözlerine de Chris De Burgh ile birlikte imza attı.


www.ttnetmuzik.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder