30 Kasım 2012 Cuma

Teoman`dan sahne müjdesi!

Geçtiğimiz yıl aldığı şok bir kararla müziği bıraktığını açıklayarak hayranlarında hayal kırıklığı yaratan Teoman'dan müjde gecikmedi. Başarılı sanatçı, kendisine ait sosyal paylaşım sayfasından sahnelere geri döneceğini açıkladı.

Yakında sahnelerde tekrar izlemeye başlayacağımız Teoman'ın açıklaması şöyle; "Arkadaşlar, geçen sene sizlere müziği bıraktığımı bildirmiştim. Şimdi ise, sahneye geri dönme kararımı bildiriyorum. Bıktığımı, daha uzun yıllar yapmak istemeyeceğimi düşünüyordum ama yanılmışım. Canım sahneye çıkmak istiyor. Üretim konusuna gelince; kendimi biraz serbest bırakmayı düşünüyorum. Yani sahneye dönüyorum ama şarkı yazma konusunda kendimi zorlamak istemiyorum. İleride, eski şarkılarımın başarısını yakalayan ya da aşan şarkılar yazarsam, sizlerle bir şekilde paylaşırım. Az sayıda, özenli konserler vereceğim. Ne zaman, nerede, nasıl konserler olacak bunlar, tam olarak henüz bilmiyorum ama verdiğim kararı sizlerle paylaşmak istedim. Sevgiler.".

www.aveamuzik.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder