6 Temmuz 2010 Salı

Zeynep Dizdar'ın yeni şarkısı hazır!

Geçtiğimiz yıl Kasım ayında yayınladığı tek şarkılık single'ı "Aşkın Büyüsü" ile başarılı bir çalışmaya imza atan Zeynep Dizdar, yeni bir albümle hayranlarının karşısına çıkıyor. "Hayat Benim Elimde" adını verdiği 13 şarkılık albümle Zeynep Dizdar, müzik marketlerdeki yerini almaya hazırlanıyor.

"Aşkın Büyüsü" adlı hareketli şarkısıyla müzik listelerinde uzun süre yer edinen genç sanatçı, "Hayat Benim Elimde" albümünde, "Aşkın Büyüsü" şarkısı ile beraber, 2008 yılında yayınladığı "Sana Güvenmiyorum" albümünden "Nasıl Dayanırım", "Masum Değilsin", "Şaka Değil", "Aşk Bu", "Affet" ve "Belki" isimli şarkılarına da tekrar yer veriyor. Albümde, sözleri Sezen Aksu, müziği Onno Tunç'a ait olan "Bir Çocuk Sevdim" şarkısını da seslendiren ve şarkının karaoke versiyonu ile beraber akustik bir düzenlemesine de yer veren şarkıcı, sözü ve müziği kendisine ait "Hayat Benim Elimde" isimli yeni şarkısını müzikseverlerin beğenisine sunuyor. Aynı şarkının bir de karaoke versiyonu albümdeki yerini alırken, "Hayat Benim Elimde" hareketli bir yaz şarkısı olmasıyla dikkat çekiyor. Zeynep Dizdar'ın siyaha boyattığı saçları ve yeni imajı ile objektif karşısına geçtiği yeni albümün fotoğrafları Lara Sayılgan tarafından çekildi.

www.ttnetmuzik.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder