14 Haziran 2010 Pazartesi

Multitap bizi "Takım Oyunu"na davet ediyor!


15.05.2010 - Adidas Originals Street Party / Karaköy Antrepo

Havaların güzelleşmesi ile konser sezonunu da açmış bulunuyorum. Malum, bu sene ülkemizi ziyaret eden ve daha da edecek olan bir çok ünlü grup ve sanatçı varken, her birine para, enerji ve davetiye yetiştiremiyorum. Öncelikle bundan tam bir ay öncesine dönelim. Karaköy Antrepo'da düzenlenen ve genelde beklentilerin altında kalan Adidas Originals Street Party'de ilk defa izleme şansı yakaladığım Multitap'tan bahsedelim. Son günlerin en sevilen oyuncularından Demet Evgar'ın prodüktörlüğünde yayınlanmış olan albümleri "Takım Oyunu" ile bir anda benimsediğim bir grup Multitap. Vokal ve gitarda, aynı zamanda Bedük'ün de gitaristliğini yapan Selim Siyami Sümer, bas gitarda Taçkın Bilal, keyboard ve dj set'te Sertaç Özgümüş ve davulda M. Ali Cihan'dan oluşan Multitap; indie, electro-clash ve synth-pop tarzında müzik yapıyor. Mizahi sözleri ve bol klavyeli, batıya dönük müzikleri ile ben albümlerini pek bi sevdim. Alternatif alanda, farklı işlere imza atacaklarını daha ilk albümden kanıtladığına inandığım grubun canlı performansı da gayet tatmin ediciydi.

İlk video klipleri "Battaniyem" ile ne kadar eğlenceli bir grup olduklarını da gösteren Multitap, aynı zamanda Türkiye'de eksikliği hissedilen bir müzik tarzının da boşluğunu şimdiden doldurmuş gibi görünüyor. "Bir Şey Mi Var?", "Battaniyem", "Çıbık", "Kirli Sepetim", "Ben Hep Burdayım", "Mahkum" gibi albümden şarkılarını seslendiren grubun en çok sevdiğim yanı da Oasis'in kült şarkısı "Wonderwall"u ve geçtiğimiz günlerde yeni albümlerini yayınlamış olan grup MGMT'nin "Kids" şarkısını başarıyla coverlamış olmaları. Gidin, görün, "Takım Oyunu"nda bizzat eğlenin, benden söylemesi... Ne kadar eğlenceli adamlar oldukları zaten şu fotoğraftan da belli değil mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder