28 Haziran 2010 Pazartesi

Yeşim Salkım'dan yeni klip!

Yeşim Salkım geçtiğimiz sene yayınladığı maxi single çalışması "Bambaşka"yı dinleyicilerin beğenisine sunmuştu. "Bana Güneş Gibi Gel" ve "Beni Yüreğine Hapsetme" adlı iki yeni Serdar Ortaç şarkısı ile beraber, yıllar önce Ajda Pekkan'ın da yorumladığı ve bir Fikret Şeneş şarkısı olan "Sana Doğru"yu da seslendirmişti. Single'da çıkış şarkısı "Bana Güneş Gibi Gel"i kliplendirmiş olan sanatçı, şimdi de "Sana Doğru" şarkısına ikinci video klibini çekmek için kamera karşısına geçti.

Fikret Şeneş'in klasikleşmiş şarkısı "Sana Doğru"yu kendi tarzında yorumlayan Yeşim Salkım, klip mekanı olarak da çok özel bir yer tercih etti. Bu şarkının kendisi için çok önemli olduğunu belirten sanatçı, klibi eşi Hakan Eratik ile evlendikleri K9 At ve Köpek Çiftliği'inde çekti. Evlendiği mekanın kendisi için çok önemli olduğunu söyleyen Yeşim Salkım, "Çok sevdiğim bir şarkıya, çok sevdiğim insana 'Evet' dediğim yerde klip çekmek istedim. Çünkü burası benim çok özel ve önemli bir yerdi. Ben de bunu ölümsüzleştirmek istedim. Harika bir şarkıya harika bir mekanda klip çektik. Bu şarkıyı hiç bir zaman unutulmayacak, tıpkı bizim düğünümüz gibi" dedi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder